Josef Plátek, spol. s r.o. se mění na Pila Procházka

Reklamační řád

Reklamační řád

1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv z vadného plnění (reklamací) u zboží/služeb poskytovaných firmou:

  • Název firmy: Pila Procházka, s r.o.
  • Sídlo: Koňský trh 205, 511 01 Turnov
  • IČO: 44684291
  • DIČ: CZ44684291
  • Kontaktní údaje:

Tento reklamační řád je vydán v souladu s občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.

2. Rozsah platnosti

Reklamační řád se vztahuje na:

  • Veškeré zboží/služby zakoupené u prodávajícího, na které se vztahuje odpovědnost za vady.
  • Reklamace uplatněné v záruční době dle platných právních předpisů nebo dle dohody mezi prodávajícím a kupujícím.

3. Práva z vadného plnění

Kupující má v případě výskytu vady právo:

  • Na odstranění vady opravou zboží.
  • Na výměnu zboží za nové (v případě neodstranitelné vady).
  • Na přiměřenou slevu z kupní ceny.
  • Na odstoupení od smlouvy (v případě podstatné vady).

O druhu uplatněného práva rozhoduje prodávající v závislosti na povaze vady.

4. Uplatnění reklamace

Reklamaci může kupující uplatnit následujícím způsobem:

  • Osobně: V provozovně prodávajícího na adrese: Koňský trh 205, 511 01 Turnov.
  • Poštou: Na adresu: Koňský trh 205, 511 01 Turnov.
  • E-mailem: Na e-mail: info@pila-prochazka.cz.

Při uplatnění reklamace je doporučené:

  1. Předložit doklad o koupi (fakturu, účtenku nebo jiný doklad potvrzující nákup).
  2. Poskytnout popis vady nebo jiný důvod reklamace.
  3. Uvést kontaktní údaje pro zpětnou komunikaci.

5. Případy, kdy nelze reklamaci uznat

Reklamaci nelze uznat v následujících případech:

  • Pokud se jedná o vadu, na kterou byla kupujícímu poskytnuta sleva a která byla při nákupu výslovně uvedena.
  • Pokud se jedná o vlastnost výrobku, která je v souladu s platnými normami nebo obecně uznávanými standardy kvality.
  • Pokud byla vada způsobena nesprávným používáním, nedodržením návodu k použití nebo jiným nevhodným zacházením ze strany kupujícího.
  • Pokud došlo k mechanickému poškození zboží po převzetí kupujícím.

6. Lhůty pro vyřízení reklamace

  • Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů.
  • Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.

7. Náklady spojené s reklamací

  • Náklady na zaslání reklamovaného zboží zpět prodávajícímu nese kupující.
  • V případě uznané reklamace budou náklady spojené s reklamací kompenzovány dle dohody s prodávajícím.

8. Závěrečná ustanovení

  • Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne: 30. prosince 2024.
  • Prodávající si vyhrazuje právo na změny a aktualizace tohoto reklamačního řádu, přičemž platné znění bude vždy zveřejněno na webových stránkách: www.pila-prochazka.cz