Reklamační řád
Reklamační řád
1. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv z vadného plnění (reklamací) u zboží/služeb poskytovaných firmou:
- Název firmy: Pila Procházka, s r.o.
- Sídlo: Koňský trh 205, 511 01 Turnov
- IČO: 44684291
- DIČ: CZ44684291
- Kontaktní údaje:
- Telefon: +420 702 097 795
- E-mail: info@pila-prochazka.cz
Tento reklamační řád je vydán v souladu s občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
2. Rozsah platnosti
Reklamační řád se vztahuje na:
- Veškeré zboží/služby zakoupené u prodávajícího, na které se vztahuje odpovědnost za vady.
- Reklamace uplatněné v záruční době dle platných právních předpisů nebo dle dohody mezi prodávajícím a kupujícím.
3. Práva z vadného plnění
Kupující má v případě výskytu vady právo:
- Na odstranění vady opravou zboží.
- Na výměnu zboží za nové (v případě neodstranitelné vady).
- Na přiměřenou slevu z kupní ceny.
- Na odstoupení od smlouvy (v případě podstatné vady).
O druhu uplatněného práva rozhoduje prodávající v závislosti na povaze vady.
4. Uplatnění reklamace
Reklamaci může kupující uplatnit následujícím způsobem:
- Osobně: V provozovně prodávajícího na adrese: Koňský trh 205, 511 01 Turnov.
- Poštou: Na adresu: Koňský trh 205, 511 01 Turnov.
- E-mailem: Na e-mail: info@pila-prochazka.cz.
Při uplatnění reklamace je doporučené:
- Předložit doklad o koupi (fakturu, účtenku nebo jiný doklad potvrzující nákup).
- Poskytnout popis vady nebo jiný důvod reklamace.
- Uvést kontaktní údaje pro zpětnou komunikaci.
5. Případy, kdy nelze reklamaci uznat
Reklamaci nelze uznat v následujících případech:
- Pokud se jedná o vadu, na kterou byla kupujícímu poskytnuta sleva a která byla při nákupu výslovně uvedena.
- Pokud se jedná o vlastnost výrobku, která je v souladu s platnými normami nebo obecně uznávanými standardy kvality.
- Pokud byla vada způsobena nesprávným používáním, nedodržením návodu k použití nebo jiným nevhodným zacházením ze strany kupujícího.
- Pokud došlo k mechanickému poškození zboží po převzetí kupujícím.
6. Lhůty pro vyřízení reklamace
- Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů.
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.
7. Náklady spojené s reklamací
- Náklady na zaslání reklamovaného zboží zpět prodávajícímu nese kupující.
- V případě uznané reklamace budou náklady spojené s reklamací kompenzovány dle dohody s prodávajícím.
8. Závěrečná ustanovení
- Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne: 30. prosince 2024.
- Prodávající si vyhrazuje právo na změny a aktualizace tohoto reklamačního řádu, přičemž platné znění bude vždy zveřejněno na webových stránkách: www.pila-prochazka.cz